Dagens händelser

om en stund ska jag, nicklas och vovvarna åka ut till maria och vara där en stund.. sedan tar jag hundarna med mig hem igen och möter upp angelin :) sminka sig och byta om lite för att sedan dra till Gimo Arbetsförmedlingen! hua boring.. men man måste väl så ALLA slutar tjata på mig om att jag inte ens försöker hitta jobb!! men jag har lämnat runt CV lite här och där.. men det hjälper ju inte!! så nu jäklar ska alla bli tysta hoppas ja:Phahaha.... När vi sedan kommer därifrån så ska jag dra tillbaka till Maria mot kvällen och umgås en stund. Nicklas stannar där hela dagen då hans syster och familj från Norrtälje också skulle komma dit:) myspys.. hej hopp så länge!

bild på mig själv:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0