ledig torsdag :D

Idag vart jag ledig från jobbet då det var allt för lite att göra, kanske skulle jobba i 2 timmar och min resa blir lixom 6mil fram och tillbaka, så det var helt onödigt.. men skönt är ju de :D hehe..

Jag och nicklas ska åka med maria in till uppsala i dag och kolla in ikea och lite sånt, vi måste till djurhobby och köpa mat till sköldpaddan och till sprindeln.. :D så dom överlever :) hehe.. har ju inget sånt här ute i östhammar..

Längtar till imorrn<3 för då åker man upp till gävle och där har man inte varit på hur läääänge som helst.. miss it<3


denna bild gillar jag väldigt mycket, men inte så lik som jag är nu :P hehe.. är så mkt ljusare i håret tex xDhehe.. men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0