äntligen så har..

Gymmet öppnat igen! Det har varit stängt nu i 2 veckor för renovering.. Bara tråkigt att man börjar bli förskyld nu med, vaknade med täppt näsa och ont i halsen och huvudet! trååk!! Men men, sätta igång lite försiktigt med träningen skadar inte, ska bli skönt!
Sen har vi fixat så vi får hem boxnings grejer till veckan så då blir det dags att sätta fart med det på kvällarna hade jag tänkt :) ska bli kul!!

För er som inte vet så har jag färgat håret brunt nu, tänkte det kunde vara lite finare att vara lite mörkare i knoppen nu när det är så vitt ute ^^ Blir ljust igen till sommaren skulle jag tro :D

Nej nu dags att sätta sig i soffan och låta frukosten sjunka ner lite innan man drar till gymmet för ett pass :) skriver kanske lite senare ikväll vad denna dag har erbjudit :) bye bye, hoppas alla fick en super julafton i allafall :)

Slänger in en bild på mitt nyfärgade hår, ljusbrunt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0