Julen som bortblåst..

Har precis kommit hem till Östhammar igen efter att spenderat gårdagen hos mamma och pappa i Odensala..
Gårdagen var en stressad dag tycker jag..

Steg upp på morgonen vid 9, ut med hundarna. Skulle gå in vid halv 11 och färga håret, nej då ringer bror min och säger att jag ska ta bilen upp till verkstaden och byta batteri.. okeej, bara att åka dit och krångla med det skiten först, sedan hem och göra ett nytt försök. När jag kommer hem har Dennis och Emma redan kommit. Jag spidar i med hårfärgen i håret och låter det sitta 20min och sedan in i duschen.. Ut ur duschen välja kläder, blåsa håret torrt, sminka mig och göra någon frisyr..När man väl är klar så är klockan halv 1 och klockan 1 skulle min kusin Lisa med familj komma.. Så sista halvtimmen hjälpte jag mamma i köket med maten. Fixade allt och sedan kunde alla sätta sig och äta..

Efter alla ätit färdigt så fick jag och nicklas våra paket eftersom vi behövde åka vid 3 tiden eftersom vi skulle vara i Norrtälje vid 4. Öppna alla paketen lite snabbt och lite av vad jag fick var:
* Pengar
* påslakan
* presentkort
* kalender
* vägkarta
* trisslotter

sen lite mer grejer..

Åkte i alla fall kl 3 hemifrån och det var snorhalt på vägen.. Efter vägen brann det ett hus, Vi kom i allafall fram vid halv 5 så då skulle vi äta mer julmat. käkade lite och sedan skulle alla barnen få öppna julklapparna.

Sov sedan över hos Nicklas mamma denna natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0