marknad i östhammar..

idag var det marknad i östhammar nere vid vattnet, och mycket folk var det med :) mötte angelin så vi gick och tittade lite tillsammans, mys<3.. var länge sen man träffade henne faktiskt.. det är på tiden att börja träffa alla vänner från skolan nu ju<3.. hehe..

Jag hittade i alla fall en jätte fin väska för endast 100kr.. typist en invandrar kille som står och säljer och ropar väskoooor och rygg i säckar lät de som han ropa.. men nej han ropade väskoooor och ryggsäckar olika former och storlekar endast 100kr.. biiiillligt kom o kööp.. haha.. han ropa det säkert 20gr medans vi stod och titta på väskorna :P men han fick nog många som handlade där :) både Jessica och Maria köpte, Maria kunde inte bestämma sig så hon tog två :) men lika bra när de var så billiga :)..hehe..

Nu mot kvällen tänkte vi sticka till gymmet och träna, men nej nej.. där var det ju stängt när vi kom fram.. tråkigt! så nu tvättar min käraste vovven min :P hehe.. Ceasar måste tvättas ofta :) sätter in en bild senare när han är nytvättad´:)<3

lägger in en bild på väskan jag köpte, fick inte till sån fin bild, men det får duga xD

nya väskan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0