inget östhammar idag inte...

Jahaja inget östhammar för mig idag, min faster ringde mig och frågade om jag ville följa med henne till jobbet imorgon och kolla runt lite för dom behövde lokalvårdare. Jag tänkte att det är ju lika bra och titta ifall det är något för mig, när de väl erbjuds. hehe.. Det som är negativt är att det är bra långt bort tycker jag påtanke att jag typ bor i östhammar nu för tiden lixom. Men ska i alla fall åka och kolla läget på det imorgon, så blir det Östhammar imorgon kväll.. Nicke är väl inte allt för glad då han ville åka tillbaka idag, får se om det blir att åka och lämna honom idag eller hur det blir.. Synd att det inte kunde ligga närmare Östhammar, ska jag ta det jobbet då får jag ju flytta hem till mamma och pappa på veckorna och Östhammar på helgerna.. inte allt för kul det heller.. men men, det märks! vi får se hur det leder.. skriver väl ett inlägg imorgon när jag varit där under dagen och tittat hur det var.. Blir hämtad kl 6 imorgon bitti!! hua det kommer bli jobbigt att gå upp så tidigt och sedan vara borta hela dagen! men men.. så äre när det gäller jobb! upp tidigt och ut och jobba.

syrran min jobbar på villa och fritid idag! får se om man kanske åker dit och kollar hur hon har det idag, vi får se vad vi ska hitta på för något! Det är ju super mysigt väder idag :D<3

Hej Hopp så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0