Jag vet som vanligt är man skit dålig på att skriva här!

Jag vet att ja inte är så aktiv att skriva här på bloggen, men jag får väl i alla fall skriva någonting :P

I onsdags så gjorde jag en ny tattoo, gjorde tvilling tecknet eftersom syrran min har ett också :) vi måste väl hålla ihop <3.. hehe.. Sen igår var man hos nicklas syster i norrtälje och hälsade på hennes familj :) var där bra länge..

idag har man inte gjort så mkt som vanligt.. vi gick till gymmet imorrse och gjorde av med lite energi sen har man varit hemma och tagit det lungt för det mesta.. stack till nickes syster här i östhammar en stund på eftermiddagen och kom precis hem. slapp dag!
usch jag vill ha ett jobb!! lever så jävla fattigt just nu! skiiit tråkigt! allt kostar ju.. det kostar att leva!! usch! kan ingen bara säga att jag vunnit några 100 tusen elr så... ? känner att jag har lust att köpa nya kläder, typ sådär en hel garderob med bara nya kläder.. nytt smink! kunna köra bilen som kostar bajs mkt att köra! jaa allt möjligt helt enkelt.. arbetsförmedlingen hjälper ju till så mkt! NOT!!! aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
HEJ SÅ LÄNGE!

SLÄNGER IN EN BILD PÅ NYA TATUERINGEN!

nya tattoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0