kvällen

nu sitter man i soffan och har nyss kollat på bilar och snöskotrar på blocket tillsammans med pappa, jag letar bil och pappa snöskoter :P hehe.. får se hur det blir med den saken.. nu kollar vi på 1an på något program som jag inte vet vad det heter.. men rätt skoj xD hehe.. har varit hos syrran så gott som halva dagen, hjälpte henne att städa i lägenheten.. det tog tid.. höll nog på i 3 timmar :) men nu är det såå rent och fint där.

Vilket jäkla väder det har varit idag, inte alls mysigt! usch.. regn, åska och blixtar... usch inte alls skoj, skit väder! jag som trodde det skulle vara lika fint som igår, då det var sol hela dagen så man vart solbränd och kunde vara ute hela dagen! super mysigt.. men men så kan det vara! imorgon åker jag tillbaka till östhammar igen :)

Go kväll på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0