Ny morgon och mycket snö är det ute med!

Jahapp då var det onsdags morgon och snö så det bara stänker om det! usch.. Nej man ska inte klaga snö är faktiskt riktigt mysigt =) Om man befinner sig inne i värmen :P haha..

Idag ska jag åka till mamma och pappa :) tar med mig båda hundarna hem idag så dom får vara på landet lite och njuta av friheten där :P haha.. Måste åka hem redan idag då simon ska få kolla igenom och fixa lite små saker på bilen min tills på fredag ^^ så man vet att det går igenom besiktningen :).. Försökte få med mig nicklas hem, men nej sa han snabbt så okej.. han får väl sitta här och tråka! Jag ska vara med syster imorrn eftersom hon är ledig :) får se vad man hittar på! finns väl inte allt för mycket att göra när jag har båda hundarna med mig, gå på promenad om det är bra väder :D mys.. nej nu ska jag gå och ta mig nån frukost hej så länge!



Bild från förra vintern ute i stockby skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0