tisdag 9/11-10 smycke och snö :P

Idag var jag och hämtade ut smycket som äntligen blivit klart, det var ju viggos dop present som blev så försenad av butiken. men men nu var det äntligen klart! Blev jätte fint :) skulle knäppa kort men det blev ingen bra bild tyvärr, man såg inte texten.. Men han fick i alla fall en halskedja och ett liten smycke med texten Viggo på :)

På förmiddagen idag så var vi på gymmet och tränade förfullt.. hua det var jätte mycket folk. Vet inte varför det var så många just då, brukar faktiskt vara skapligt lungt.. Jag körde kondition och ben, men får ta det lugnt eftersom jag fortfarande är förkyld.. tråkigt!!

SNÖ!!! shit alltså.. Det blåste som tusan på morgonen så jag sa det idag blir det nog snö.. Ja tack det vart det ju verkligen! det vräkte ner snö på eftermiddagen långt in på natten här i östhammar, vi har faktiskt riktigt mycket snö just nu ute! brr kallt och halt ute blir det.. icke bra! haha.. Hundarna var helt vilda igår ute i snön, dom vart helt tokiga :P sprang runt och skuttade som tokar båda två, dom gillade snön riktigt mycket medans man själv gick och frös :P hehe.. men men snö är mysigt när man är innomhus i värmen :) längtar tills man kan börja julpynta lite här hemma också :) ännu tycker jag det är alltför tidigt för sånt! kan börja i december :)... köpa lite belysning till balkongen skulle jag vilja göra :D

Imorgon beger man sig hem till mamma och pappa med hundarna då jag ska besikta bilen och gå till tandläkaren på fredag! usch.. hatar tandläkaren, men någon gång måste man ju gå dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0