Denna vecka har verkligen gått fort..

Usch vad fort denna vecka har gått.. det är ju redan Fredag ^^ Men ingen lön vill rulla in på mitt konto :@ Det ska komma idag säger dom så jag hoppas det.. Har varit inne på banken och tittat men än har det inte kommit in några pengar.. Funderar vad man ska hitta på idag egentligen! Nicklas skulle ju egentligen åka till norrtälje idag och tatuera sig men vi skiter nog i det! han är så svamlig den där tatueraren så man orkar inte bry sig! Vi åker dit en annan dag istället.. Har ju ändå inge bensin i bilen heller.. hua.. Aja!

Vi var och tränade lite nu på morgonen, och usch vad jobbigt det var :P Var så himla trött idag så man kände sig seg igenom hela timmen på gymmet.. Men det rullade på bra ändå idag, körde styrketräning idag.
Det var en dam som  tittade väldigt på mig så jag tänkte vad är det med henne då!?
men då sa hon
- oj hur orkar du ta sådär tungt :P hehe.. ursäkta om jag titta så mycket men jag skulle inte ens orkat 1 gång :P

Jadu så kan det vara..
Som sagt.. vad ska man göra idag då?? Hmm.. får nog fundera på det ett tag tror ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0