En dag i Norrtälje

Idag åkte vi till Norrtälje vid 2 tiden då nicklas hade tatueringstid vid 15 tiden.. Som vanligt fick man sitta där och vänta två långa timmar hua hua säger jag bara.. men men.. fanns ju inte så mycket annat att göra ändå! Nästa månad ska han dit igen och göra några små saker till på den, lite fin fix.. så då ska även jag få min ros fixad! Man måste ju faktiskt bli nöjd med resultatet! och jag är inte hundra nöjd! så det ska dom då få fixa till!!!
Aja nog snack om det!!

Jag skulle fylla på spolarvätska i bilen igår, jo bara ett problem har ju gått hål på slangf*n haha.. bara köpa ny och byta det någon dag! Igår färgade jag även håret! blont över och brunt under :P skulle ju inte riktigt bli sådär blont som det blev.. men men!! Lägger in bild här så ni kan få se:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0