Nu har jag varit dålig på uppdatering igen..

Tänkte uppdatera lite vad som hänt här i livet :P haha..

I lördags åkte jag och nicklas hem till mamma och pappa då det vart tjejkväll hemma hos syrran :) super trevligt hade vi :D .. Sen åkte jag hem vid halv 11 tiden för att stiga upp i tid på söndagen..

Vaknar upp på söndags morgon och äntligen fyller man 20 :) Fixar och donar lite på morgonen och sen kommer mormor :D wiho så jag har saknat henne <3 Jag gav henne en bild på en mössa som jag vill att hon ska sticka till mig:D hoppas den blir lika fin som bilden, men det tror ja:)..
Vid 14 tiden börjar folket rulla in, vi bjöd på smörgåstårta, prinsesstårta och kakor :)

Jag fick en massa fina presenter, här kan ni få läsa om vad jag fick:


* Platttång
* Presentkort IKEA 1900kr
* Presentkort Kicks 300kr
* Presentkort Lindex 250kr
* Pengar 550kr
* Blommor 4st
* 2 fina ljuslyktor
* Värmeskydd till håret
* Kamera
* Plånbok
* Trisslotter
* Sockor
Sen minns jag inte något mer :P

Åkte till IKEA i måndags och köpte lite behövande grejer hem :D

* Lakan
* Stekpanna med lock
* Skärbräda
* Byrå
* Smörknivar
* klisterdekaler
* Skohylla
Fixade även Marias present när vi ändå var i farten, hoppas hon blir nöjd :)

Tisdag
Idag var vi på gymmet och tränade direkt på morgonen och efter det åkte vi iväg och fixade dop present till Viggo så det är färdigt.. Blev en riktigt fin present tycker jag :D Hoppas fler tycker det också :)

Skruvade upp min Byrå idag med, fy för IKEAs skit saker egentligen HAHA.. usch vilken tid det tog :P Kanske bara jag som är seg.. fattade inte beskrivningen..

Onsdag

Nu ska jag dra ut med hundarna och sedan ska vi åka till Maria och hjälpa henne bära undan lite saker.. Sen senare idag blir det nog gymmet... Så nu har jag uppdaterat lite granna, får se om det håller i  sig med skrivandet senare :D hej hopp så länge..





Kommentarer
Postat av: jessi

shit va me presenter =)

låter som en toppen födelsedag i alla fall

kram

2010-11-04 @ 16:31:38
URL: http://harmonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0