Onsdag 2010-10-27

Idag har jag och nicklas varit ute hos Maria och skulle hjälpa henne att bära bort garderober, men det vart inte så mycket bärande.. Bärde bort två garderobsdörrar i alla fall :).. Vid 2 tiden stack vi till gymmet och mötte upp Maria där, tränade 1 timme och sen åkte vi ner till firman en stund och pratade lite skit :P..

Sen begav sig jag och Nicke till coop och införskaffade lite middag, vart riktigt gott :) Kyckling och pasta i ugnen..
Medans maten stod i ugnen tog jag hundarna på en liten promenad :D

Nu sitter man glatt och väntar på att klockan ska bli 20.00 så man kan kolla på BONDE SÖKER FRU! wiho :P hehe.. tittade på första avsnittet så nu måste man ju bara kolla på det xD så kul att följa alla bönder =P Nej slut snackat.. nu vet jag inte vad jag ska skriva.. får se om jag är duktig och slänger in ett inlägg imorrn med :)

Bilder från idag lägger jag ut :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0