dåligt med bloggande..

Nu har det varit lugnt på blogg fronten ett tag, men jag har helt enkelt inte suttit vid datorn så mycket och inte haft någon ork eller lust att skriva något.. Men men idag var jag och nicklas o lämnade tillbaka min hundtrimmer jag köpt som var så dålig.. ceasars päls skulle nog behöva ha en fårtrimmer för att gå igenom.. Så det blev att lämna tillbaka den och gå till granngården och se vad dom hade för hundtrimmer, men samma där.. bara skit saker när man har en så långhårig hund som jag.. tyvärr! Köpte istället en varsin tuggring och tassbandage så nu ligger dom här så nöjt och gnager :)<3

Ska gå och träna med nicklas och maria kl 1 :) fortfarande ont i bena efter body pumpen, fattar inte hur man kan ha så ont.. det känns inte som träningsvärk utan som stora blåmärken .. svårt att förklara..


mysigt med snö <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0