men shit så dålig man är på att uppdatera här då..

Oj vad dålig jag är på att uppdatera något här.. men men jag får väl skriva av mig lite nu då :P

Igår var jag och syrran på Swedbank för möte angående byte av bank, det gick bra och efter det så åkte jag och nicklas mot norrtälje för att han skulle bli tatuerad. Men påvägen dit så får han ett sms att han inte kunde bli tatuerad pga av att tatueraren inte mådde nå bra.. Men då åkte vi hem till Jessica istället och fick lite fika :) sen hämtade vi upp nicklas mamma som skulle med till östhammar, hon skulle umgås med maria under helgen..

Idag åkte vi hemifrån kl halv 11 från östhammar eftersom nicklas hade fått en ny tid hos tatueraren kl 12.. men neeh när vi är påväg till norrtälje så får han sms att han ska komma till kl 15 istället.. hua jag höll på och bli tokig :P.. hade ju stressat hela morgonen.. Men men.. vi fick åka hem till jessica idag igen för att fördröja tiden innan nickes tatto tid.. Sen åkte vi ner mot stan vid 15 tiden men då var han fortfarande inte klar så vi fick vänta yttligare 30 min.. hua.. men sen fick han äntligen komma in.. men höll bara på i 40 min.. då vart jag arg! vilken jäkla resa för 40 min.. men nästa gång lovade tatueraren att han skulle sitta i 2 timmar minst.. Var tydligen jätte stressad idag för han hade mycket att göra...

Efter tatueraren åkte vi hem till östhammar och jag packade mina grejer. Begav mig sedan till mamma och pappa eftersom jag jobbar imorrn.. HUa vilket jäkla åkande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0