Igår

vi var kvar i norrtälje eftersom vi sov där, Åkte ner på stan runt 12 tiden för att jag tänkte att jag skulle boka tid för min tatto, men jag hade väldans tur:P.. Jag behövde bara vänta 1timme så kunde han fixa den på direkten :) super tänkte jag :P det är ju bara att köra =)..

Det var på detta stället jag gjorde min ros över stjärnan som inte vart någe bra... Han sa att den här som jag skulle göra nu skulle ju egentligen kosta 2000kr, eftersom det tar han per sittning. Men jag sa det att jag ville ju ett bra pris just för att den andra inte blev bra.. fast jag kunde ju inte skylla på honom för de va ej han som gjort den för han har slutat där.. Men eftersom han själv inte tyckte att min ros var någe bra så fick jag ett billigt pris:) 700kr kanon tänkte jag !! sen erbjöd han sig även att färga i min ros mörk röd/röd för att få bort stjärnan och det skulle jag få för 300kr ;) ännu bättre :P.. hehe..

Lägger in in bild på tatton här :)

jag hade även rally lydnad igår kväll, super skoj! och det gick faktiskt skiiiit bra!! nu hoppas jag bara att Ceasar verkligen gör lika bra ifrån sig i helgen så han inte skämmer ut oss :P hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0