Hemma i märsta, och dålig på uppdatering igen.. har inte orkat..

blir en liten uppdatering på dom sista dagarna:

23/3 onsdag

Åkte hem till mamma och pappa. Träffade mormor som syster hade hämtat i från sala. Emma och mormor bakade världskaka och bjöd på :) mums!

24/3 torsdag

Idag kom kusinen ifrån småland tillsammans med hennes mamma och pappa :D..

25/3 fredag

Idag vaknade jag och Linnea tidigt, vi tog ut hundarna och sedan åkte vi till granngården så köpte jag mat till  kaninen min. Den lille skrutten... Sen gick vi en promenad till med hundarna sen åkte vi till väsby centrum för att titta efter skor och lite sånt.. där hittade jag ett par skor och sedan hårfärg och sen köpte jag en tröja till min älskling där hemma med! jag tyckte det var riktigt snygg, får se vad han tycker sen ;)

Mot kvällningen fick emma iden att vi skulle gå ut, så jag färgade och fixade håret. Sen åkte jag, Emma och Linnea ner till märsta. Vi gick ner på KC och garage.. dansade och hade faktiskt grymt kul :)

26/3 lördag

Idag vaknade vi vid 9 tiden, gick upp och åt frukost. Sen vid 11 så åkte mamma, mormor och Anette till märsta och skulle kolla runt på lite ställen. Jörgen och pappa åkte in till uppsala. Brorsan kom hem och va bakis så han kastade sig i sängen och där ligger han :P hahaha.. han bjöd ju i alla fall på cider ute på krogen igår :) alltid ett plus :P haha..

Jag och Linnea kom nyss in från en långpromenad med hundarna. super skönt väder ute nu :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0