igår var man i uppsala med..

Angelin.

Jag och Angelin åkte in till Uppsala igår för att åka tillbaka till Jällaskolan där vi var för 1 månad sen. Roland lovade oss att han skulle höra av sig så fort han kollat upp det vi ville ha hjälp med, men nej! när vi kom så såg han bara förvånad ut och
vi säger: Har du möjligen kollat upp det vi bad om sist?
-Nja, vad vare ni ville ha hjälp med?
- Ja det borde väl du komma ihåg när du skrev upp det på en lapp? eller?
Nej den kastade jag nog bort när ni gick sist!

Asså jag höll på att bli tokig, sånt slänger man väl inte ur sig? Han sa även att han inte brydde sig om oss på ett ironiskt sätt! men ändå! asså vi vill ju ha ut det vi ber om! och vi har rätt till det med!!!

Jag fick ju aldrig något traktorkort och arbetsförmedlingen tycker verkligen jag ska ligga på och få ut ett eftersom det är en merit att visa upp! man vet aldrig vad man söker för jobb osv..

Jag fick mail av roland igår kväll och då säger han att jag hade väl inte visat upp något körkortstillstånd eller liknande eftersom jag ej fått ut något kort! men såhär är det. Ingen bad mig visa något heller. Och jag visste inte ens det.. Jag hade ju körkortstillstånd.
Men jag fick höra från mamma att hon hade ju ringt trafikverket när  jag gick i skolan och aldrig fick mitt kort! då äre såhär dom säger.. Att skolan har inte ens skickat in papper på de elever som klarat körkortet från jällaskolan och att skolan behöver inte alls se något tillstånd för det kan trafikverket se på deras datorer! så det är alltså skolan som har varit så jäkla lata att skitit i att skicka in papperna!!! gah jag blir så arg och frustrerad över att man ska prata med en som är helt nollställd på den där skolan!!! Trafikverket kunde ju inte skicka ut något till mig då eftersom skolan inte skickat in att jag var godkänd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0