En helg i Gävle..

kom till gävle runt 13.30 tiden i fredags.. Jag och Lina satt och snacka lite sedan var det dags att bege sig till ockelbo och hämta lollo och hennes kompis soffan som kom med tåget :) Vi gick in på ica i ockelbo och handlade med oss lite saker och åkte sedan tillbaka hem igen.. När vi kom hem tog vi det bara lugn och käkade sedan grillat :D mums.. Sen vart det en lugn kväll..

Lördag:
På lördagen var det crusing i gävle som gällde.. åkte in med 15.10 bussen så vi kom in till kl 16.. brr kallt var det med men vi satte oss i solen så då vart det skönt.. gick runt lite på stan och tittade lite eftersom bilarna hade inte börjat åka runt ännu.. vi gick in på mc donalds och tog oss en varsin glass :) efter ett tag gick vi och kolla in bilarna som började dyka upp och allt folk.. hade en super rolig kväll och sedan tog vi bussen hem..
skriver lite kortfattat.. orkar verkligen inte skriva så mycket. hehe..

Söndag:
Vi går upp vid halv 9 tiden och beger oss ut i stallet för att ge hästarna lite frukost.. det regnade ute också, usch och fy.. så dom fick käka frukosten inne och vänta på att gå ut en stund.. vi gick in och käkade lite frukost och snacka en massa skit.. sen var det dags för mig att börja packa ihop mina saker som jag skulle ha med mig hem.. Jag åkte från lina och lollo vid 12.30 tiden och sedan började resan mot östhammar..

kom till östhammar och tog det lugnt. käkade lite och sedan var det bara att kolla vad jag skulle ha med mig hem till mamma och pappa över måndag och tisdag, men det behövdes inte så mycket kläder.. så det var bara att bege sig vidare igen.. kom hem till mamma och pappa och jag var så trött så jag slockande tidigt..


slänger upp en bild på brorsans amazon :) åkte i den på studenten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0