söndag..

tråkig söndag som vanligt, söndagar brukar vara grymt sega! men men..

Imorrse åkte vi till gymmet och tränade 1 timme det var riktigt skönt faktiskt. Kom hem och tog det lungt ett tag innan jag tog ut Turbo på en träningsrunda och sedan Ceasar :) duktiga var dom båda två<3 mina myspojkar..
Jag har även bakat lite vaniljbullar idag som jag självklart brände då jag sprang runt och städade i våran skitiga lägenhet, försökte få lite ordning inne på toaletten och torkade golven och dammsög överallt.. Så nu är det någorlunda fint i alla fall:) skulle vilja köpa lite nya prylar och tavlor så man får det lite snyggare, men det blir väl kanske vid nästa lön :) hoppas...
Nu ska jag och nicke kolla på Green street Holligans 2 :)

turbo som bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0