dagen då man inte gjort mycket alls..

Idag vaknade man vid 10 tiden ^^ Gick upp och tog det lungt en stund innan man gick ut med hundarna i busvädret, typ snöstorm ju.. men man ska inte klaga det är mysigt med snö, om man är INNE i alla fall ;) När vi kom in från promenaden så tände jag en massa ljus och gjorde frukost ^^ Mysigt med mycket ljus nu när det är sånt busväder ute..

Idag har vi faktiskt inte gjort mycket alls, tagit det lungt mestadels.. Åkte till COOP och handla lite bröd och mjölk så man har nån frukost till imorgon :) Kollar just nu på JURRASIC PARK, eller det tog precis slut såg jag nu :P Men var lite kul att kolla på lite gamla filmer med! De visar alla tre ikväll, såg nyss 1an och 2an nu börjar 3an :) Får se om man orkar sitta vaken och kolla på den med :P..

Sitter just nu och lyssnar på min favorit låt som Jay Smith gjort, Jag är ingen diggare av honom, men just denna låt gillar jag faktiskt mycket... Jay Smith- Bad Father Bad Son.. LYSSNA PÅ DEN DU ;)

Nej nu får det räcka med snack för ikväll!! Jo en sista sak! Längtar grymt mycket till Julafton nu<3 träffa familjen igen<3 :)



Slängde in en nytagen bild från igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0