Vilket snö väder..

Idag har det snöat exakt hela dagen lång. Var precis ute med hundarna och det snöar och är SÅ kallt! HUA! Men man ska inte klaga, det är faktiskt mysigt med snön! bara man slipper gå ut :P.. Nej jag gillar faktiskt snö, men bara man har kläder på sig så man slipper frysa! Nu när jag var ute höll mina händer på att frysa sönder.. Jag har ju glömt mina vantar hemma hos mamma och pappa, dom ska jag inte glömma efter julafton! måste ha dom!!

Men men.. Idag då, vad har man gjort idag ? Jadu bra fråga där!
Vi har faktiskt inte gjort mycket alls idag.. Varit och handlat lite bröd och såna tråkigheter! Och varit ute med hundarna, Turbo älskar ju verkligen snön.. han är så söt när han kastar sig i snödriverna och ner med huvudet och gräver ner sig som en liten mullvad :P.. Sötingen ^^

Jag längtar till imorrn :) För då ska man äntligen bege sig till mamma och pappa :) vara där nu tills julafton :D För på julafton så firar vi först med mamma och pappa och sedan beger vi oss till Norrtälje och firar med Nicklas familj :) mys pys..



Super söt bild på Ceasar & Tuva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0