hemma i östhammar igen efter tre arbetsdagar..

har inte hunnit blogga de dagar jag varit i märsta.. Har haft fullt upp och trött efter jobbet så man har ej suttit vid datorn.. Dessa dagar på jobber har faktiskt gått riktigt bra.. lite små jobbigt att det vart magsjuka så dom fick stänga av två avdelningar så där hann man ju inte städa.. men skönt med för då fick jag sluta tidigt idag :D wiie :P haha..
Man har ju sina favorit tanter på jobbet :) hehe.. Vissa är ju bara för roliga medans vissa kan vara pain in the ass lixom.. :P Men idag var det en riktigt lugn dag, jag hann till o med sitta och titta på när dom hade dans idag på hemmet.. alla planen samlas så får gamlingarna dansa xD det var en rolig upplevelse.. Dom blir lixom som helt andra personer.. alla lös upp och tyckte det var jätte kul :) så söta :D medans vissa tyckte det var strunt saker bara skit att gå och dansa xD haha... bra roliga..
Nej nog om jobb jobb och jobb... usch joo.. idag fick jag gå in och städa kylrymmet.. hua det låg ju en där idag.. förra gången var det tooomt .. det kändes små spppoooky faktiskt..

Nu har man äntligen kommit tillbaka till östhammar, och imorrn kommer mamma och pappa med en tvättmaskin till oss som jag fick av min faster.. kunde ej ta den i min bil då vovvarna tar upp bakluckan =P Så dom kommer imorrn förmiddag med den och lämnar av lite mer saker som vi skulle ha... Dom skulle även lämna stugnyckeln då jag och nicklas åker upp till stugan på onsdag och mamma och pappa kommer efter på torsdag :) ska fira midsommar där uppe :D så mysigt <3 kommer nog bli skoj faktiskt.. får se hur många dagar man blir där uppe:)

Imorrn blir det marknad här i östhammar så det ska man gå och kolla på :) kanske finns några fina saker <3 hej hopp så länge.. vet inte vad mer jag ska skriva :P

jag och ninisen förra sommaren, mysig bild<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0