Tandläkaren

Jag kom nyss hem från att varit hos tandläkaren , det gick superbra :) idag var jag faktiskt inte ens rädd för att gå dit:P hehe. brukar alltid tycka det är så jäkla obehagligt att gå till tandläkaren.. men idag var det inte ens obehaligt.. Han tyckte jag hade fina tänder och nå hål hade jag inte heller.. Det ända han kommentera var ju att min piercing har skaft sönder tänderna ifram men vill man vara fin så får man offra lite sa han:P då började jag små skratta :P.. nej men jag har faktiskt en väldigt bra tandläkare.. förrut hade man inte privat tandläkare då kunde jag ju nästan dö hellre än att gå till tandläkaren, men det är perfekt att ha en privat.. då vet man att man kan vara lugn när man kommer dit för de är alltid samma person.. förr fick man ju olika varje gång man kom till folktandvården.. buhu på dom !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0