fredag 2010-10-01

Jaa då var det oktober, och bästa månaden på hela året :P.. Det är inte långt kvar tills jag och syster yster fyller år :D Sen fyller Lina och Nicklas också år i oktober <3..

Jag jobbade mellan 07-15.30 idag och sen åkte jag direkt till östhammar, hua det tog nästan 2 timmar.. Mycket trafik när alla slutar jobba lite tidigare på fredagar, men men.. det gick ändå riktigt bra.. Kom hem och tog det lungt ett tag sen åkte jag nicklas och vovvarna till stockby och käkade tacos med maria och nickes mamma :D gott gott..

Åkte hem och tog det lugnt, kollade idol och sen kastade man sig in i ett bad ;P så skönt.. råkade visst somna en stund :P haha.. trodde nicklas skulle komma in och väcka mig :P men där låg jag och sov en stund xD riktigt skönt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0