Fredag och hemgång

vaknade upp redan vid 07.30 idag! trodde klockan var mycket mer! men låg kvar i sängen en stund och sedan gick man upp och ut med hundarna!

Kom in och då hade även Linnea gått upp så vi satte oss och åt lite frukost tillsammans. Sedan kollade vi tv en stund och sen var jag tvungen att börja packa i hop mina kläder och klä på mig. Klockan 11 skulle jag vara i uppsala på möte, arbetslivsresurs. Jag fick inte komma in förren 11.30 tyckte jag var dåligt när vi hade kommit överrens om en tid! men aja.. Fick i alla fall komma in och snacka lite skit. sen åkte vi därifrån och åkte till djurhobby och köpte syrsor och larver. Var även in och spanade in den nya djuraffären Grizzly Zoo.. köpte lite tuggben och godis till hundarna.

begav sig hem till östhammar.. Tog en promenad med hundarna och sedan så åkte jag och nicke till gymmet.. körde ett pass och sedan hem igen..

Nu har jag precis kommit in från ballkongen efter att ha borstat min toviga vovve! usch vilken jävla jobb det är med långhåriga hundar. jag ska lämna in honom på klippningen men dom har ju börjat tagit extra för tovutredningen. så jag måste försöka borsta bort dom flesta.. de tar lixom 100kr/30min så det blir jävligt dyrt i fall de håller på ett tag! tänkte att jag ska försöka få bort alla innan :P.. aja nu har jag skrivkramp efter alla dessa inlägg jag skrivit nu:P byebye så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0