söndag

Idag kom Maria, Viggo och Tuva hit och hälsade på en stund :) mysigt
Sen borstade jag Ceasar en stund.

Och nu har jag precis kommit in från en blöt promenad runt sjön med hundarna. små regnar ute men jag tycker bara att det var mysigt att vara ute  =) hundarna brydde sig inte heller om lite regn..

Imorrn ska jag och Angelin in till Uppsala. Vi ska åka till JÄLLASKOLAN! GAH! har inte varit där sen studenten.. alltså 1½år sen! Jag måste lämna tillbaka lite böcker och sen ska vi se om dom kan va så snälla och ge oss våra slutbetyg som vi aldrig fick! båda har hört av sig till skolan vid olika tillfällen men ingen som gör något åt saken!
Även det att jag aldrig fick mitt körkort i traktor. jag blev godkänd i kursen men fick aldrig något kort! var visst fler som inte fick det. Men jag behöver ha det, de på arbetslivsresurs tyckte verkligen jag skulle mana på dom att jag ska ha det. Det är ju en merit att visa upp! Så det ska jag väl också försöka kämpa vidare på! får se hur det går!

Aja nu dags att gosa ner sig i soffan och bara ta det lugnt ett tag :) hej hopp så länge.. slänger kanske in ett inlägg imorrn kväll när vi varit på skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0