söndag

idag är det söndag igen, shit så fort denna vecka gick då.. tycker dagarna bara rullar iväg..
Imorrse gick jag upp vid 10.30 sen tog jag med hundarna på en härlig promenad, så skönt att gå på morgonen så man vaknar till lite. Det är ju tyvärr inte det skönaste vädret ute, blött och lite små kyligt. Men hundarna beter sig ju som små barn när dom är ute, i alla fall Ceasar.. springer runt i vattenpölarna och plaskar! fasen kan man inte gå runt pölen lixom? tydligen inte! börjar bli dags för en klippning av Ceasar, ska se hur mycket pengar man får i april. Det är ju inte jätte billigt att lämna in honom för klippning. minst 700kr skulle jag nog få räkna med sa hon! GAH!

Idag blir det nog en lugn dag, ligga i soffan och kolla tv, kanske baka lite bullar eller nått skulle va mysigt :) Får se om jag orkar ta mig till affären :P hehe..

Veckans händelser:

Måndag: jobba 08.00-16-00.
Tisdag: gymmet
Onsdag: Åka hem till mamma och pappa eftersom mamma fyller år :)<3
Torsdag: vara hos mamma och pappa
Fredag: möte i uppsala kl 11 med arbetslivsresurs AB. Sen kika runt på nya djuraffären sen till Östhammar igen :)

Får se hur mycket jag skriver i veckan. ska försöka bli bättre på att uppdatera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0