Torsdag

Igår så började dagen med att jag och Nicklas skjutsade upp Linnea till Arlanda Terminal 2. Där hon skulle gå på intervju. Jag och Nicklas åkte vidare till Coop och handlade sedan åkte jag till macken och tankade. Och sedan begav vi oss hem igen. Jag hann bara slänga mig i sängen och sedan fick jag ett sms från Linnea att nu kan du få komma och hämta mig :P jahaja. bara resa sig igen och hämta henne! det hade redan gått 1 timme..

Hämtade Linnea och åkte hem, vi tog en fika innan vi begav oss ut igen och tvättade min bil. Dammsög, torkade och putsa fönsterna :) Sen tvättning på utsidan. Det BEHÖVDES! haha.. Sedan började det blåsa en jäkla storm så vi begav oss in igen när vi var färdiga!

Blev mer storm och sedan så regnade det! usch vilken väder det var..

Linnea blev hämtad av syrran vid 14 så åkte de till stinsen och shoppade loss medans jag städade brorsans rum. Efter att jag städat så var kl 16 och det var dags för mig att laga middag som jag lovat! gjorde kyckling,pasta i ugnen och en sallad med feta ost och oliver! det var bara tur att jag hann ställa in maten i ugnen för när jag precis ställde in den så vart det strömavbrott! jippi eller inte! usch..

Vi hade strömlöst från 16.30-03 det var inte en liten stund inte! tur att det inte var längre!

Vid 19.30 stack jag, Linnea och Nicklas till Emma i märsta för att fylla lite hinkar med vatten så vi kunde borsta tänderna där hemma och vatten att dricka! Vi stannade hos Emma så vi kunde få se på Anna skipper! åkte hem vid 22 tiden..

Kom hem och släppte ut hundarna en stund, sen begav vi oss till sängs och sov! man kunde inte göra så mycket i mörkret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0