Alla <3 dag

idag är det alla hjärtans dag, själv tycker jag faktiskt inte att det är någon speciell dag.. Vissa planerar in en massa att göra och ska ha så mysigt, men här blir det nog bara en vanlig dag faktiskt! :P.. 

Vad tänker alla göra på hjärtans dag? några bra tips på vad man egentligen kan göra? :P 

Förra året vet jag att vi köpte lite saker till varandra som en choklad ask och nån nalle typ :) eller av Nicklas fick jag ju en del saker :P jag minns nog till och med vad jag fick :P ska vi se.. hmm

* choklad ask
* hårfärg
* schampoo & Balsam 
* 2 nallebjörnar 
* rosor 
* världens mysigaste frukost!

det var väl typ det.. men det var ju första alla hjärtans dag vi fira tillsammans så det vart väl lite extra speciellt då antar jag :P haha.. i år blir det nog ingenting alls av denna dag! vi ska gå till gymmet och träna :) haha..

Hoppas alla andra som firar denna dag har det super mysigt <3 puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0