Nej skärpning

Ussha vad dålig man är på att uppdatera här.. Jag skulle ju lagt in lite bilder från italien och det har jag inte ens gjort men jag fattar inte hur man gör de längre.. de har ju gjort om när man laddar upp bilder! gah!! Igår var vi i alla fall i Norrtälje och hälsade på Nicklas syster och familj. Trevligt! det bjöds på kyckling med potatisgratäng och sallad. Sedan var det efterätt tårta med kakor :).. Idag blir det nog lugnt skulle jag tro, eventuellt skulle vi åka till Stockby en sväng idag och hälsa på :) Nu vart det ju i alla fall en liten uppdate här :P.. jag måste fasen bli bättre alltså!! Vi får se när nästa inlägg kommer in :)

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha, ja inte lätt alla gånger =)

aa tack för i går.

2011-02-12 @ 16:28:53
URL: http://harmonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0