Onsdag morgon, denna vecka bara rullar iväg verkligen!

Känns som om denna vecka går enormt snabbt, ändå gör man ju typ ingenting alls :P haha.. Inget jobbande heller denna vecka så det blir arbetsförmedlingen snart igen...
Måste berätta hur många timmar jag jobbade förra månaden och denna månad, för jobbar jag inte minst 32 timmar i månaden så har jag rätt till ungdomsgaranti eller va det nu hette! Förra månaden jobbade jag 26,5h och denna månad har jag hittils jobbat 22,5h.. Och det känns inte som om jag kommer upp i 32h heller.. Jag har ju som sagt sökt två till jobb som personlig assistent, en strokedrabbad och en med downsyndrom. De skulle höra av sig om 2-3veckor. bara vänta och se! 

Idag hoppas jag på att hundarna är bättre i magen! dom fick käka lite ris igår.. hoppas magarna lugnat ner sig lite :) Verkligen inte kul att ha en långhårig hund när sånt händer! duschen användes flitigt igår! 

Senare idag blir det som vanligt en sväng till gymmet, var där igår men hade sån träningsverk i ben och rumpa så det var extra jobbigt då. Har fortfarande grym träningsverk! men brukar gå över om man håller igång :) Hittar vi på något roligt så uppdaterar jag väl senare :D PUSS

VILL HA SOMMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0