onsdag morgon..

onsdag morgon och om en timma ungefär så kommer Viggo hit =) Börjar bli dags att röja undan lite ljushållare och annat från bordet innan han kommer, han tar ju gärna tag i duken och bara drar så allt flyger iväg. 

Idag är jag riktigt trött, skulle upp och pissa men sen så kände jag inte för att gå och lägga mig igen, just för att det bara är en timme kvar innan han kommer. Jag sitter även och funderar på vad jag har mina termobyxor! känns som om jag ska ha med dom till gävle i helgen om vi är ute. Man blir så kall fort. BRR!!

Nu är det inte många dar kvar innan jag åker, och det kommer bli en grym helg<3

Kommentarer
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Du har ett par byxor här :P Som där svarta! :_D

2011-02-23 @ 17:25:00
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0