Dagens händelser..

idag tog man det lugnt på morgonen, jobbade kväll igår.. Åkte ner till Maria på firman och hjälpte till att bära in massa säckar utifrån in till lagret, hua 25kg styck.. men det gick skapligt fort när man tog 2 åt gången ^^ Sen när vi var klara satt vi och fika lite och snackade skit :P.. Åkte till prisstopp och köpte tvättmedel, kom ju på att man hade tvättid idag :) Samlar ihop alla kläder jag kan hitta som ska tvättas..USCH för att tvätta, men det måste ju göras det med.. När vi varit på prisstopp åkte vi tillbaka till Maria för jag kom på att jag ville ju köpa halkmatta till badkaret.. köpte ju schampoo och balsam till hundarna igår:P 10kr för varje flaska! kan det bli bättre :P bra när granngården har utförsäljning =) tummen upp för det! Men hundarna får sig ett varsitt bad imorgon, det hinner jag inte idag! ska ju tvätta en massa jäkla tvätt :P hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0