En vanlig söndag..

som vanligt så hatar jag verkligen söndagar, det finns lixom aldrig något att göra på en sån dag :P

Sov i alla fall till halv 11 imorrse, ovanligt!! brukar inte alls sova så länge för hundarna brukar alltid vilja gå ut senast 10.. men dom var nog trötta imorrse.. Nicklas var snäll och gick ut med dom så jag låg kvar i sängen en liten stund. Sen gick jag upp och fixade i ordning hundmat och bytte vatten till dem innan de kom in igen :) Båda käkade upp all sin mat och sedan gick dom och la sig en stund igen :)<3

Nu håller jag på att göra kycklingklubbor i ugnen, det tar tid! måste ligga där i 1 timme så då fördröjjer man tiden genom att skriva lite här! har jag faktiskt sagt till mig själv att det är dags att försöka skriva här lite varje da! får se hur det går.. tänkte lägga in lite bilder som jag knäppte på hundarna i morrse med :) det får bli i nästa inlägg, för jag måste lägga in de på datan först :D..

Ska lägga in bilderna nu och gå och kolla till kycklingen i ugnen! byebye så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0