första dagen på...

nya jobbet idag :) Började kl 08.30 imorrse, och jag har ju sån tur så det tar bara 5min att gå till jobbet :D.. Var väldigt lugnt i början eftersom brukaren sov till typ halv 11 ^^ lugn och skönt! sen var det dags för uppstigning! Jag fick mest titta på idag hur morgon rutinerna gick till och så.. Sen efter det så fick vi hjälpas åt att plocka ner julgranen och små pynt.. Väldigt lugn dag vill jag säga! vi satt oss och tittade på en gammal svensk film vid kvart i 2 sen vid halv 3 slutade jag för dagen!

På torsdag ska jag jobba igen.. 08.30-16.00. sen Måndag o tisdag nästa vecka blir det kvällspass för att få vara med och se hur kvällsrutinerna är.. 15.45-22.15

Det går nog bra det med skulle jag tro ^^

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för jobb (:?

Snart ses vi! :D <3

2011-01-10 @ 19:12:50
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0