Nyår

Som sagt.. nyår blev väldigt lugnt för mig och Nicklas eftersom båda har legat sjuka :/ under dagen gjorde vi faktiskt ingenting, vi låg i soffan och tittade på film och sedan sprang man ut med hundarna någon gång där emellan. Mot kvällen så gick jag upp till Ica och köpt en färdig grillad kyckling och potatisgratäng som jag gjorde i ordning när jag kom hem igen. Käkade lite mat och sedan låg vi i soffan igen och kollade yttligare på film, kollade även på flera avsnitt av pensionärs jävlar och full frys ^^..

Mot 12 slaget så började det smälla otroligt mycket raketer, stod vid balkong fönstret och kikade lite, sen vid halv 1 gick vi båda och la oss ^^ så vårat nyår var ju inte allt för stökigt :P haha.. hoppas alla andra fick ett toppen nyår:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0