Stockholm

Idag ska jag, Linnea och Emma åka till Stockholm :D ska bli grymt kul då jag inte har varit där på extremt länge!

Just nu sitter jag och Linnea åh väntar på att gå ner till farmor med Ceasar och sedan åka ner till Emma..
Parkera bilen där någonstans och sen gå till tåget :) Får se vad det blir att handla idag, ska i alla fall kolla på nå jeans ... men om man kommer hem med några det är en annan fråga xD men de märks väl :P.. hehe...

Får se vad som händer mot kvällen, ska i alla fall kolla på Talang kl 20.00 på fyran :P Bert Karlsson gråter ju i reklamen så det måste väl ha varit någon riktigt duktig med denna gång antar jah .. hehe.. :P



jag och linnea :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0