Hemma hos mamma och pappa..

Igår kom jag hem till mamma och pappa och alla snö :) Super mysigt och hundarna bara älskar det :D
Turbo tryckte ner huvudet i snön och bara sprang runt, såg riktigt kul ut :P hehe..
IDag ska jag nog bara ta det lungt under dagen, är väldigt trött idag då jag sov lite halv dåligt inatt.. vaknade mycket men det var nog bara för lill Turbo sprang upp och ner ur sängen hela natten.. Funderar på att gå ner till farmor en stund idag och fika lite tillsammans med henne, man är ju inte hemma så ofta så man måste ju försöka umgås lite när man väl är de =)

Nu ligger jag i sängen och kollar på spårlöst, det är faktiskt lite små kul att titta på :P Nu är det en som söker efter sin pappa i Texas. Får se om hon hittar honom eller inte, återstår att de..

Ska träffa syster idag efter att hon slutat jobba, men hon slutar kl 1 så det är inte alltför många timmar tills dess.. lite små tråkigt att vara själv här hos mamma och pappa,.det är så tyst och tomt i huset:P hehe.. men mysigt.

Senare ikväll ska man träffa marre också, ska käka middag tillsammans alla tre:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0