inget givande möte..

inget givande möte..
som sagt så uppdaterade jag ingenting igår kväll.. Det vart inget givande möte med rektorn inte! det ända han kunde säga oj men hur kunde det bli så fel, jag som aldrig räknar fel!
jo tydligen nu !!!!

Angelin behövde läsa en till kurs för att få sitt slutbetyg och jag behöver tydligen också göra det! så hej då till slutbetyget! vi får då inget! jo om vi går komvux! tack för det!

Tycker det är AP dålig stil av skolan att göra sådär! Men den där skolan har alltid sugit .....! Men men.. så kan det vara! han skulle i alla fall höra av sig om mitt traktor kort jag aldrig fick och angelin fick aldrig sitt bkörkort på betygen så det skulle han fixa! eller "fixa" rättare sagt! kan ju hoppas att han hör av sig! annars är det jag och Angel som åker tillbaka och inte är glada!

När vi ändå var i uppsala så besökte vi IKEA, RUSTA, ZOO GRIZZLY, GRÄNBY CENTRUM.

Idag har man i alla fall varit på gymmet.. var löpband i 35min gick och sprang. 4km 300kcal! Skulle behöva köpa bättre skor eller knäskydd.

Aja idag blir det nog en lugn dag i alla fall :D



vill ha sommar och fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0