Nu har man inte uppdaterat på ett tag igen!

usch man måste bli bättre, ett tag höll jag ju igång varje dag och skrev en rad!

Nu under påsken har vi varit ute i stockby och hjälpt till att rensa gården och bodarna från massa skit! snickarna som har varit där och byggt har lämnat precis allt skit ute på tomten bara! inga som städade upp efter sig innan de stack!..
Vi har i alla fall haft super fint väder alla dagarna :) så vi grillade en av dagarna och det var riktigt gott med lite grillat :)

Jag och ceasar har börjat på hundkursen och har redan gått 2gånger. Det är riktigt kul att komma ut till skogen och träna med honom, super mysigt! Det går riktigt bra faktiskt och han tycker även att det är super kul!

Ikväll ska jag och Turbo dra iväg på hundkurs, vart så sugen att köra igång något med honom också. Vi ska prova på rally lydnad. Hundarna brukar tycka det är roligt, Ceasar och mamma har gått det en gång och han gillade det!

Nej nu orkar jag inte skriva mer! Ska gå och äta lite frukost och sen ut på promenad. höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0