igår..

vart det ett rejält träningspass och det känns idag vill jag lova.. hua liga! mina stackars ben är riktigt ömma idag faktiskt ^^ hehe.. men då har man tagit i så det märks i alla fall :)..

Klockan halv 7 imorrse så väckte hundarna oss och flåsa som tusan verkligen, tänkte att va tusan är det nu då.. det är inte alls varmt här inne och dom var ute vid halv 11 tiden igår kväll så då ska dom klara sig längre.. men ne, det var bara att gå upp och klä på sig och gå ut. Det sprutade ut ur båda hundarna, vet inte vad dom har ätit så det blivit så! De har inte fått någon annorlunda mat eller så heller! jätte konstigt! men men, hoppas det blir bätte :) märks om en stund då dom ska få gå ut igen :D<3

idag ska vi nog mest ta det lungt, inge jobb för min del heller så! hoppas dom ringer snart så man får lite mer timmar en förra månaden.. jobbade lixom 26,5 det är ju ingenting.. 4dagar på en HEL månad! GAH!!! jag behöver verkligen pengar ju !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0