söndag

Vaknade skapligt tidigt idag, redan vid 8.. Gick upp och tog en dusch och sedan blev det att sitta vid datorn och spana in Facebook en stund.. sen kom jag på att det kanske var dags att slänga in nått här med.. men vet inte vad jag ska skriva! haha :P..   

Idag får man se vad det blir av dagen, eventuellt skulle vi väl åka nånstans. Kanske in till uppsala men inget bestämt ännu! väntar just nu på att Nicklas ska bli klar i duschen så kan man ta hundarna på en kall promenad! usch det är ju fasen 10minus ute!BRR... Trodde verkligen att det skulle bli varmt och skönt nu och att snön skulle tina bort! nejdå.. Det lär nog dröja! 

Kollade på melodifestivalen igår med, men jag tycker faktiskt inte det var någon som var så där super bra! Men vissa var ju i alla fall bättre än andra :P Nej nu ska jag inte sitta här och slöa! detta inlägg vart ju inte så intressant, men jag får se om det kommer in nått ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0