Vad har man haft för sig idag ?

Jo det kan ni få veta nu :P.. Imorrse vid 10 tiden hämtade vi Viggo och gick tillbaka med honom vid 14 tiden, då fick vi veta att vi skulle behöva hämta Tuva på dagis för att Micke skulle på möte och Maria jobbade..
Men när vi kom ner till firman så åkte maria med oss till dagiset och hämtade Tuva, för varken jag eller Nicklas visste vart det låg :P hehe.. Sen fick jag och Nicklas ta Marias bil hem till dem med ungarna och vara barnvakt där en stund innnan Micke kunde passa dom igen..
Efter ca 1 timme åkte vi därifrån och åkte tillbaka till firman för att lämna tillbaka Marias bil. Efter det gick vi sedan hem en stund igen.
Vi gick ut med hundarna och lagade lite mat innan klockan vart 18 och det var dags för en sväng till gymmet.. Var på gymmet till 19 och nu har man äntligen kommit hem igen!

Jag har även börjat träna hundarna med klickern igen! Känner att det börjar bli dags att lära upp skallarna lite på dom :P heehe.. nej men dom tycker faktiskt det är riktigt roligt att lära sig saker! ska ta en hund i taget ikväll och gå en sväng och träna lite klicker träning igen!!! Slänger in en bild på mina stjärnor <3




Kommentarer
Postat av: Kusin Lisa

Kul att du uppdaterar ofta Johanna.

Jag kollar din blogg every day!



Undrar vad klicker träning är?



Vad söta dom är Ceasar och Turbo.

PUSS!

2011-02-23 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0