dagens händelser..

Jag och syrran vaknde vid 9 tiden, Emma gick och tog ett bad medans jag låg kvar i sängen och löste korsord ur hennes enorma korsordsbok ^^ skit kul.. Sen när hon var klar så tog jag och klädde på mig för att ta en liten promenad med Ceasar.. Gick ut en sväng och sedan kom man in och käkade lite frukost och kollade tv medans Emma sminkade sig..

Vid 12 tiden så började vi klä på oss för att jag skulle köra Emma till jobbet. Kör henne dit och åker sedan hem till mamma och pappa idag igen, pappa var redan hemma. Han hade tydligen legat med migrän inatt så han var hemma idag. Nu sitter jag och pappa i soffan och tittar på tv :).. Han ska snart åka iväg och hämta mamma på jobbet och sen åker dom och handlar för vi ska äta wokat ikväll:) MUMS..

Vid 19 tiden tar jag bilen hem till Emma igen, tar mig ett bad och fixar sedan iordning mig, marre och eventuellt lisa ska komma över ikväll så ska vi vandra ner till garage.. Emma kommer hem vid halv 10 för hon skulle sluta runt 9..

det var väl de det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0