just nu..

sitter man hemma hos mamma och pappa. Jag och Ceasar har nyss lämnat Syster på jobbet så då tog vi oss en tripp hit :D. Ceasar blev överlycklig att få springa runt ute på tomten och busa med sig själv i snön :)..

Vi ska väl sitta här och ta det lugn tills 4 tiden då mamma och pappa kommer hem, käka middag med dom och sedan vid7 tiden så slutar syster. Då ska jag åka och hämta henne eller om hon tar bussen, det vet vi inte riktigt än! Ikväll ska vi nog hyra en film och kanske färga hennes hår :P Vi köpte likadana färger men hon färgade aldrig sitt häromdagen :P hon funderar fortfarande hur hon ska göra:P haha.. aja det märks!

Trött idag är jag med, sov lite halv dåligt inatt då Ceasar morra och skällde mycket inatt! han är inte van med en lyhörd lägenhet, så fort det lät ute i trapphuset så var man ju tvungen att varna tyckte han :P haha.. min lilla vakthund<3..

Jag är faktiskt grymt shopping sugen, men jag har ju inte så mycket pengar så det är ingen ide! Jag skulle vilja vinna en massa pengar för det finns så mycket snygga kläder jag vill köpA!!!! ååh.. suger att man inte har jobb! men jag ska ju börja den 10 januari på ett ställe så vi får se hur mkt jobbande det blir där!! hoppas de blir varje dag! men det tror ja inte det kommer bli eftersom jag bara är timmis :P. men men. man får hoppaS!!

Klippa och borsta Ceasar står på listan idag! usch! jäkla tovmonster är vad han är.. fattar inte hur hans päls kan tova ihop sig till såna knutar så fort!!.. När värmen kommer tillbaka så ska jag lämna in han för lite klippning och fix :D<3 fast dom ska inte få använda rakmaskinen för han blev såååå korthårig sist :P..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0