nu har man varit dålig igen på uppdatering....

nu har man varit dålig på att blogga igen, men jag har inte orkat sitta o skrivit något! och sen har jag inte gjort något speciellt att skriva om heller... Jag och syrran hade det i alla fall as nice i ROM, var så mysigt att bara gå runt och titta på staden. Vi hittade en jätte fin restaurang sista kvällen där vi satt och drack vin, åt pizza och käkade Tiramisu till efterätt! kan det bli bättre:P Imorgon ska man hjälpa Nicklas syster i Norrtälje att flytta! hua!! Nej nu ska jag ta hundarna och gå runt sjön en sväng, turbo går runt och piper hela tiden!! man kan ju bli TOKIG!!!! Aja byebye så länge.. slänger upp lite bilder från ROM här sen<3

Kommentarer
Postat av: jessi

Hahaha, ja vist va det jobbigt, men du va skit duktig, och vi va jätte tacksama för all hjälp =)

kramen

2011-02-11 @ 20:14:15
URL: http://harmonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0