Vad har man gjort idag ?

Jo idag började dagen med ett träningspass på gymmet i östhammar :) Jag och syrran körde på med lite kondition i början och sedan lite styrke övningar..

Väl hemma från gymmet så tog vi en varsin dusch och gjorde oss i ordningen för en fika tillsammans med angelin, vi skulle ha fikat på adas men självklart ska dom ha stängt just denna dag!! gick till ett annat lite sunkigare cafe tycker jag! men det dög bra ändå när man hade bra sällskap :D hehe...

Sen tog jag och Emma med oss Ceasar i bilen och åkte in till uppsala och kollade in media mark och cervera. Åkte sedan hem till henne och nu sitter vi här. Ska snart gå och lägga oss! SKÖNT!!! jag börjar faktiskt bli skapligt trött :P hehe..

Imorgon åker hon till jobbet vid halv 1 så då åker jag och Ceasar hem till mamma och pappa så länge och väntar där tills de slutar jobba!! Emma kommer väl hem från jobbet vid 19 tiden så då åker jag och Ceasar tillbaka till henne.. får se vad morgon dagen leder..!

USCH jag är så trött så jag vet inte ens vad jag har skrivit! orkar inte läsa igenom allt heller.. haha.. hoppas de är någorlunda bra de man skrivit om.. haha.. ne sängen! JA TACK!!!! go natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0