så fint väder idag :)

Det är så otroligt härligt väder ute idag! det visar på termometern att det är -2 men det kan man inte tro på. För det var grymt skönt ute :D.. Var precis ute och gick en super mysig promenad med hundarna ^^.. Nu ska jag försöka äta lite frukost och lägga mig i soffan och kolla på en film.. Fortfarande förskyld så man är trött typ hela tiden, dö trist!..

Imorrn ska man jobba 08.30-16.00 så man kan inte följa med Nicklas och Maria till Norrtälje och fira Andreas som fyller år. men men, jag ska hem efter jobbet och tvätta. Börjar bli lite fullt i tvättkorgen nu :P..

Aja, hejdå så länge.. vet att jag inte skriver så mycket och inte nått intressant heller.. men jag har ju varit sjuk några dagar nu, så det har inte hänt så mycket här hemma :)

Slänger in en bild från gårdagens promenad med hundarna i fina vädret :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0